Kumru_6694 Slmlar bebekli evde buhar makinesi olması gerekir mi, ne sıklıkla kullanmak gerekiyor bu cihazı bebeğe iyi mi geliyor sizler kullanıyor musunuz? Kullanan arkadaşlar memnun kaldığınz marka modeli yazar mısınız
Cgdm07 Kumru_6694 ben 21 yaşındayım ama biraz eski kafayim galiba almadım almayı düşünmüyorum havayı nemlendirmek için kış aylarinda ketilda ağzı açık şekilde su kaynatirdik biz
Deletedmom_106 Kumru_6694 almadım ama durumun varsa alınabilir biz doğalgaz ve klima ikisini bir kullanıyorduk hava çok kuruyordu bebeğimde zorlanıyodu haliyle. Evde bi tane buhar makinası vardı ama işlevi o değildi cilt bakımı falan yaparken kullanılan bişeydi eşim almıs eskiden 😂onu baya bi süre kullandık az da olsa etki ediyodu
Brn_cnn Kumru_6694 genelde kış aylarında kullanmak gerekiyor kalorifer yakilinca odanın havasi çok kuruyor. Ve kuru hava da bebislerin minik burunları da kuru kuru sumuklere neden oluyor rahat nefes alamıyorlar kuru olduğu için burnunu temizlemesi de zor oluyor bizim açımızdan. Marka oneremem bence farketmiyor ama genelde üstten dolumlu ve suyu bittiğinde otomatik kapanan olması yeterli.
neanladinyurdagull Kumru_6694 maddiyat meselesi ben hiç almadım kullanmadım.3 yaşına giriyor oğlum şimdi 2. Ye hamileyim yine almayı düşünmüyorum