Elfakca ilaç yazdılar ama ağır ilaclardi ama ilaç almazsan da geçer demişti doktor ben o dönem çalıştığım için hızlı iyilessin diye herşeyi yaptım fizik tedaviye de gittim ama 40 günde geçti stresten oluyor genelde stres yapmamaya çalış üzülme zaten geçici bişey