Zzzsss benim da aynı genim de saptanmıştı ve iki tane genimde daha var. Bir düşükten sonra kalp atımı oluşmadı bebek vardı Allah razı olsun o gittiğim doktordan hemen bu kanı alalım dedi. Şuan 3 buçuk yaşında bir kızım var onda doğuma kadar kullandım. Şuan da 17 haftalık hamileyim ve gebeliğimi öğrenince yine hemen başladım iğne kullanmaya oksapar4000