Bizimle aynı olanlar varmı tanışalım ne gibi şikayetleriniz var nasıl gidiyor hamilelik sohbet edelim 😊
Bizim şükürler olsun güzel gidiyor en son 20 haftada tartıldım henüz kilo almadım kasık ağrıları batmalar zaten herkeste var sanırım 😁onun dışında bel ağrım çok oluyır bide kabızlıkla ve sık idrarla başım dertte 😁