BuroMert Selamın aleyküm kızlar Bucakadın doğum randevusuz hasta kabul ediyormu randevu bulamadim 36+5 haftaligiz hem kontrol hem sezeryan günü almak için 26 kasımda gel dedi ama yok randevu erken gitsem muane sırası alabiliyormuyum bilgisi olan yazabilir mi?😕
Pinkyy BuroMert canım bende randevu alamadan gitmiştim,numara verilmesi için sıra bekledik,bence çok erken gidersen alabilirsin,şansını dene
Hafizeipek BuroMert ben iki kere randevusuz denedim alamadım randevu boşu boşuna gidip eve geri döndüm
BuroMert Rumeysayildiz Şinasi beye çok sıra oluyor beklemeden nasıl muane olabilirim numara kalmaz diye korkuyorum teşekkür ederim cevap verdigin için💕 pazartesi gidecez bakalım insallah🙏
BuroMert Pinkyy saat 7 de çıksak evden 8 e anca variriz bide sabah trafiği bakalım inşallah bulurum bulamazsam doktorun odasına çıkarım diye düşünüyorum 2.nci gebeligim sezeyanla doguruyorum bana gün vermesi lazım 38 .ci haftaya girmiş olcam doktora gittiğimde hayırlısı bakalım
Pinkyy BuroMert hatırladığım kadarıyla biz daha erken gitmiştik,sen ne olursa olsun sanşını dene canım,orda numara verilen kişilerin yanına gidip rica edebilirsin,olmazsa dediğin gibi doktorun yanına çıkıp konuşabilirsin,rast gelsin inşallah
Pinkyy BuroMert ben 1-2 kez gittim canım,normalde özele gidiyorum,ilerde bir sıkıntı olur diye kaydımız olsun istedik o yüzden gitmiştik,doktorlarıda hiç bilmediğimiz için sabah çok erken saatte gitmiştik,doktoruda numara veren kişi seçip vermişti..
Hafizeipek BuroMert ben de hep oranın hastasıyım doktorum da Şinasi kılıç sabah 8 de gidip randevu aldım akşam 16:40 a randevu verdiler eve döndüm birdaha da randevusuz gitmedim asla