Kızlar merhaba 38+3 üm doktorum çatı muayenesi yaptı perşembe günü 1 cm açıklığın var dedi o günden beri sancım gelip gidiyor ama düzensiz yaşayan var mı açıklığı arttırmam için ne yapmam gerekiyor yoksa doğum başlamış mı bekleyeyim mi artık sancıların düzene girmesini