Suleaydogan1 merhaba Şule, verilen her ilaç bebeğe geçiyor antibiyotik de dahil.Bildiğşn üzere Normalde de hamile olmasan bile, kullanılmaması gereken antibiyotikler maalesef öneri ile halk arasında kullanılıyor. Bebek üzerindeki etkisini araştırmak için net bir araştırma yok, bende 36 haftalık hamileyim ve maalesef Dr ler banada ilaç yazdı ve içtim Evin içinde . 3 kere hasta oldum, benim bağışıklığımı düşürdü bebeğe neler yapmaz. Sana bunu söyleme ihtiyacı duydum, deneyim ve araştırmalarım sonucunda öğrendim. İnsan vücudu kendini tamir etme mekanizması ile doğar zaten, şimdi başım ağrısa dahi ilaç almıyorum sevgiler