Onemother1 Aleeynna saç kestirebilirsiniz birşey olmaz.ilk 3 ay boya yasak.sonrasında da doktorunuza danışarak boyayabilirsiniz
Demetmom Aleeynna 3. Aydan sonra boya yapılabilir ama ben korkuyorum kimyasal diye o sebeple vazgeçtim