mamacitak Merhaba bir kaç gündür göbek deliğimin üst tarafında ağrı var bastırınca daha da artıyor sebebi ne olabilir bugün kontrolüm de vardı ancak her şey yolunda çok şükür doktora da sormayı unutmuşum 24 haftalık hamileyim