Burcuu129 canım mutlaka yaptırılması gereken bi aşı. Doktorun dediğine bakma. Bazı doktorlara ben gercekten anlam veremiyorum. Böyle önemli bi aşiya nasıl gerek yok diyor şaşırıyorum. Senin ve bebeğin sağlığı icin önemli. Ben yaptırmadım birşey olmadı diyenlere de bakma. Herkesin durumu bir değil. Bende yaptırdım aşiyı ve hiç ağrım olmadı inan. Cok felaket ağrıyor diyenlere de bakma. Herkesin ağrı eşiği farklı. Ben iğneden korkan ve canı çok tatlı biri olarak hiç ağrımadı yani. 14 aralıkta 2.dozu vurulacam.