ilaydasya 😬😬 inşallah sağlıkla gelir bebiş biran önce 🙈 ben kendi kendime diyorum 38 + larda doğum yaparım inşallah diye 😅 ama tabi biz ne yaparsak yapalım bebişler ne zaman gelmek isterse o zaman gelecekler🌸 bende bugün biraz daha baskı hissediyorum vajinamda. Doktorunuz ne dedi peki bu duruma,yalancı sancılarınız oluyordur