Bet1 Esraserttag 2. Hamileliğim 2 sinde de devlete gittim ilkini 11 haftalık öğrendim ikincisini 22 haftalık tamamen pozisyonla alakası var devlet söylemiyor diye bir şey yok
Ozge56 Esraserttag devlete gitmiyorum ama özelde ben 12 haftada söyledi kesin olarak. Devlet 20 haftayı buluyormuş galba 18 haftaya kadar soylemiyormuş diyorlar
misssevval Doktor “benim için sağlığı daha önemli cinsiyetine özellikle bakmıyorum ama görürsem söylerim” demişti. Sonra da erkek gibi görünüyor dedi, doğru bidli. Doktordan doktora değişiyor. Normalde ilgili bir doktor ama cinsiyeti çok önemsemedi
PervinY Esraserttag Araştırma hastanesine gittim ilk bebeğimde 12.haftada öğrendim. Bunda şehir hastanesine gittim baştan 16. haftadan sonra bakarız dediler söylemediler.
Havvaca Devlet genelde 16 dan önce söylemiyormus. Bir kere tahlil için devlete gittim kapıda 26 haftalık bir gebe vardı yanımda. Dr cinsiyet söylememişti hala. Doğumdan sonra yanlış çıkar sizinle uğraşamam demiş kadına ben şok oldum. 11+1 de öğrendim ben özel takipliyim