16+6 dayız bugün. Doktor 4 hafta önce yüzde 70 kız dedi. Sonraki kontrolde poposunu kaldıramadı bizim bebiş. Ama ben de muz hissediyorum eşim de rüyasında kız görmüş. Sağlıkla gelsinler. Mide bulantım filan hiç yok sadece belim çok ağrımaya başladı bugünde ayaklarım şişti biraz. Allahım sağlıkla yavrularımızı kucağımıza almayı nasip etin inşallah. Sağlıkla büyüsün yavrularımız ❤️