ipekravzaninannesi Kızlar bebeğimin kıyafetlerini makinede hangi ayarda yıkamam gerekir ve beyaz renkli diye aýirmalımıyım sizce bazı anneler karışık atıyor makineye görüyorum ama kafam çok karıstı bu konuda siz nasıl yıkıyorsunuz bebek kıyafetlerini
Kbr_sn ipekravzaninannesi 30 dereceden yok yeter cnm ztn. Çoğu ambalajlı uzundur bn elde yıkamıştim yıpranıyor a Brz mi
Yazmelegi_ ipekravzaninannesi yeni kıyafetler çok kirli olmaz diye 30 derece de 30 dakikaya attım beyazları ayrı renklileri ayrı yıkadım
funnymummy ipekravzaninannesi ben beyazlar açık renkliler ve koyu renkliler olarak ayırdım makinenin bebek programı var onunla hallettim
Sulte ipekravzaninannesi kisa programa at canim bide ayir renkli beyazi koyu renkleri falan renkleri solar
Esraesra08 funnymummy ipekravzaninannesi bebek kıyafetleri genelde %100 pamuk oluyor ve boya kullanılmıyor daha dogrusu onlara dikkat ederek aldım bir çok kişide öyle almıstır herhalde o yüzden beyazlarla renkliler yıkanabilir boya vermez 30 derecede yıkaman yeterli olur karışık bir şekilde ben öyle yaptım🤗
Onemother1 ipekravzaninannesi olabilir ayır mutlaka.ben ayırmama rağmen bi tanesi solmuş bulaşmış diğer kıyafetlere çok üzüldüm 30 derece yıkamama rağmen birde 😔
Ipek_2017 Ben 40 derecede 40 dk yıkadım. En kısa program o makinamda. Beyazlar ile açık renkleri toz pembe vs onları bir yıkadım. Koyu renkleri de bir
iclaaall13 Ben beyazlarla renklileri ayırdım en kısa programda yıkamıştım dalin yenidoğan sıvı kullandım sadece
hulya1406 ipekravzaninannesi kızım 31 aylık doğduğundan beri hep bizimkilerle ayrı yıkarım halada öyle hepsini beraber atarım ayırmam fakat hiç rengi akmadı hiçbirinin ☺️