Merhabalar herkese 38. haftadayım ve artık sürekli bir mide problemi yaşıyorum. Hamileliğim boyunca bulantı yaşamamıştım yeni yeni başladı, mide yanmasını saymıyorum bileee ve şimdi hazımsızlık sorunum var. Sizler neler yapıyorsunuz mideyi rahatlatmak için fikir almak istedim