heg33 her gittiğimde aşırı sıra bekliyordum , başka bir doktora gidene kadar Abdullah beyin ilgili olduğunu düşünüyordum ama başka bir doktora gidince aradaki devasa farkı görüyor insan . Birde 2li test için ense kalınlığını yanlış ölçüm yapmış aynı gün içerisinde cinsiyet öğrenmek için farklı bir doktora gittim o çok daha farklı ölçtü. Ve 2li test için bir kaç gün sonra kan vermeye gittim ama ultrason ile kan aynı gün olmalıymış bana onu da söylemediği için 2li test yaptıramadım