Slxkldk Kızlar klasik konulacak şeyler hep yazılıyor onları yazmıyorum ekstra olarak iyiki almışım dediğim göğüs kalkanı, depend yerine lohusa pedi, biberon, yedek pijama çamaşır, çay kaşığı, ketıl çay şeker demlik tabak kaşık sallama çay
Likayolcusu Slxkldk çay kaşığı ketl mı neden ihtiyaç duydunuz ki bunlara hastahanede kafe vb bişey yokmuydu ben şehir hastanesine takipliyim avm den farkı yok hastahanenin
Slxkldk beyzacmvrc göğüs ucum çıkmadı hiç tutmadı. İllaki moralim bozuldu göğüs kalkanıyla kucağımda beklettim anne bebek arasında ki o bağ güçleniyor yoksa ağlıyo tutamıyosun hiç bir de emme refleksi var mı yokmu o şekilde anladım yine sütüm tam gelmedi ama sıvı şeklinde tek tük aktığını o şekilde gördüm
Slxkldk Likayolcusu canım bizim hastane de öyle fakat sıcak su için devamlı kantine gitmek çok zor olur. Geceleri filan ketıl şart bence. Odada olması çok rahatlık. Çaycımın altını getirdim ben
Slxkldk Likayolcusu bir de yemek kaşığı plastik oluyo kendim için. Sevmiyorum normal kaşık daha iyi. Bebeğim için ben çay kaşığı kullandım kantinde var mıydı hiç fark etmedim. Tekli çay kaşığı vermezler zaten de riske atmaya gerek yok bence evden alın
Slxkldk beyzacmvrc evet canım ben göğüs kalkanı diye almıştım silikon göğüs ucu sanırım. Hem yara olduğunda yapıştırıyosun hem de emzirirken kullanıyosun
YaseminBatrk Likayolcusu hangi doktora gidiyorsunuz bende 3 defadır oraya gidiyorum.siz kaç haftalık oldunuz
Likayolcusu YaseminBatrk ben haftalık Perinatolojiye takipliyim hakan erel aslında doktorum ama değişebiliyor