Simgeeanne Merhaba ben 6 haftalik gebeyim ve ilk gebeliğim. Bugün krem renkte akıntım gelmeye başladı az az ama her wc’ye gittiğim geliyor. Bu normal mi?
yaseminaltintas Simgeeanne Evet beyaz ve kremsi akintilar normal siddeti fazla olabilir benim mesela sular seller gibi. Sari, kotu kokulu ve yesil olmadikca endiselenmeyin
Matmazelbebi Simgeeanne İlerde renksiz ve su gibi olmaya da başlayacak o zamanda idrar mı kaçırdım diye endişeleneceksin🙈Ama herşeyin normal olduğunu görünce endişelerin kaybolacak inşallah 🤗🥰❤️
kubraselcuk Simgeeanne ne demek rica ederim🌸 34. haftamdayım o endişeler hiç bitmiyor ama her şeyiyle harika bir süreç doya doya yaşa 🫶🏼
Nur_50 Simgeeanne sıkıntı yok birde olumsuz düşünme hiç olumlu bak keyfini çıkart stres sıkıntı kendini boşa üzme😃
Simgeeanne Matmazelbebi iyi ki yazmışım buraya bana moral oluyor hem de öğrenmiş oluyorum çok sağolun💜
Minigininannesi Simgeeanne evet normal kokusuz ve rengi koyu sarı olmadığı sürece normal. benim bu ikinci hamileliğim ve sonuna kadar böyle sürüyor. Rahim aktif çalıştığı için bazı hamilelerin vücudu bu şekilde aktif üretiyormuş. Çok nadir bıkac gün azalıyor geri aynı şekilde devam