Merhaba kızlar, ben 38+2de olan bir gebeyim ve iki doktora gidiyordum ve her hafta gidiyordum çünkü suyum 34den sonra sınırda olmaya başladı ve her iki doktorda aynı şeyi dedi. Doğum yapmak istediğim doktor 24 Haziranda izne çıkacacagı için farklı doktorda olsun B planın olarak demişti. Neyse şöyle ki bugün diğer plan olan doktora gittiğimde bana suyumun artık çok azaldığını ve idare etmeyeceğini pazartesi fitil verip normal doğumu başlatalım dedi. Ama farklı bir durum olursa sezeryana alırım dedi. Kilo dahi 1 haftadır almamış dedi pazartesi mutlaka gel dedi. Ama diğer doktor tam bir normal doğum taraflıydı ama artık hem korkuyorum hem de iki doktora gitmekten kafam çok karıştı. Aranızda benim gibi suyu az olup suni ile normal doğum yapan var mı? Bir de bana propess diye bir fitille önce açılmayı sağlayacağını söyledi. Çatı kontrolüde yaptı ama ben zor durdum yerimde. Bana dedi ki sen şimdi zor duruyorsun sancılarda nasıl duracaksın :( Ne yapayım sizce diğer doktora da görüneyim mi? Ya da bu şekilde su konusunda sıkıntı yaşayan var mı?