Ebruuu07 Geçmiş olsun. Benimde böyle ayak yangılarım var. Uzanıp ayaklarını 2 yastık üzerine koy kan aşağı doğru harekete geçsin. Gün içinde ne zaman öyle olsam ayaklarımı yastıkla destekliyorum nette öyle okumuştum. O zaman ferahlarsın. Yani ben öyle yapıyorum. İnşallah faydası olur. Allahım şifa versin