Bende polikistik overliyim canım banada çocuğun olmaz dediler tedaviyle olur olursa dediler ama ben de kendiligindem hamile kaldım şuan 36haftalik hmlym bı zararı olmadı bebeğe kistlerin 2kez de ayrıntılı ulturasona girdim hiç bı sıkıntı çıkmadı şükür