Sürekli idrar yolu enfeksiyonu yaşıyorsan böbreklerine mutlaka baktır canım. Çünkü genelde böbrekten kaynaklanıyor. Bende de var ve böbreğimin normalden fazla genişlediği ortaya çıktı. Takip altındayım. Riskli bir durum daha çokta senin için. O yüzden ihmal etme ve bir üroloji doktoruna gidip böbreklerine baktırmak istediğini söyle