Sevaldemir ben genelde tunuklerimi lcw dan alıyordum. Hamile olduğumdan beri sadece 2tunik aldım. Göbegim fazla cıkmadıği ićin. Pantolon yerine tayt giyiyorum. Cokta rahat oluyor şuan ilerde nasıl olur bilemem. Tuniklerimde genelde salaş olduğu için iyi oluyor. Sizde salaş tunikler alırsanız hem hamilelikte hemde hamile deģilken bile giyebilirsiz.😊