Kızlar bugun kızım düşüyordu onu tutarken ayagımı burktum olaydan 2 3 saat sonra yıne zıplayarak giderken benim dengemi bozdu yıne dusuyordum ayagım aynı sekilde burkuldu sımdı oynatırken agrıyor sistide basamıyorum çok agrıyor önerisi olan varmı ya da basına gelen yaptıgı birşey iyi gelen hastaneye gitsem röntgen cekemıycek bişi yapamıycak ondan sormak istedim