Merhaba arkadaşlar tüp bebek tedavisi sonrası hamileym 2 embriyo trasfer edildi 7. Haftaya kadar tek kese olarak biliyorduk tek kalp atışı duymak için gittik dün 2. Kesemi gördü ve onunda kalp atışı oluşmuş diğerine göre daha az duyuldu ve doktor 2-3 gün var aralarında dedi ikiz hamile olduğumu öğrendim sizde böyle bir şeyle karşılaştınız mı ikisi arasında bir kaç gün fark var