Arkadaslar merhaba hayırlı aksamlar benimle aynı durumu yaşayan var mı acaba alt ast değerlerim yüksek çıkıyor demir ilacı vitamin vs bıraktım ama iki hafta arayla yine yüksek çıktı 147 ye 75 çıktı acaba sizler böyle bi durum yaşadınız mı ne gibi önlemler aldınız