Ecenaz345 detaylı ultrasona gitmiştim ışıl hanıma çok memnun kalmıştım 21 haftada. Ben normalde Bahat hastanesi Aysen hanjma gidiyorum35 haftaya kadar gittim doğum ücreti muane ücretine %50 zam yaptılar ve bana sende dahilsin bu fiyata dediler sinir oldum döndüm geri cam sakuraya 3 defa gittim 36-37-38 haftada her gittiğim doktor farklıydı kime denk gelirse ona aldım hepsinden memnun kaldım . Atıyorum Ayşe hanıma alıyorum içerde Merve var 😂 haftaya tekrar gideceğim naispse kontrole. Güzel temiz bir hastane çalışanlar iyi . İnşallah sağlıcakla oğlumu kucağıma alırım post açarım merake tmeyin