Normal doğum yapmış birisi olarak söylemek istediğim şey herkesin çocuğu aynı olmadığı gibi doğumları da aynı değil tavsiyem kimseden doğum hikayesi dinleme herkesin acı eşiği vücut yapısı çok farklı eğer herhangi bi engelin yoksa normal doğum yap canım ama normal doğum için elverişli değilsin yada Allah korusun farklı durumlar olursa tabiki sezeryan ama doktoruna bırak kötü düşünceleri at kafandan