33 haftalık hamileyim 2 hafta önce belimle kalcamin arasinda inanılmaz bı ağrı oldu ve gecmiyo ilaç falan içtim fayda etmedi her gören yel duruyo ondan falan diyo ama artık dayanilck gibi değil yuruyemiyirum sol bacağımı cekemiyorum başınıza geldimi sizinde nasıl geçti ilk hamileliğimde böyle bisy yasamadim