Fatmabltc 32*2 midem aşırı kötü devamlı elimde gaviskon, bebek hep asagıda ayağa kalktığımda aşırı rahatsız oluyorum zor yürüyorum .4,5 yaşında oğlum var anne oyun oynayalım diyor ama eğil kalk yapamıyorum anca uzanmam gerekıyor asagıda baskı hissetmemek için, bebek çok toplanıyor ayakta fazla kaldığımda o yüzden iş yap uzan şeklinde gidiyoruz 🙁