Ajhfjska 4+4 gebele olupta kahve rengi lekelenmesi olan varmı yerleşme kanaması bu kadar uzun zaman sürer mi acaba kızlar
Duygu_nur52 Ajhfjska bende de hiç leke felan gelmedi normal mi acaba ama bebişimi gördüm kalp atışını duydum Rabbime şükürler olsun bi sıkıntı çıkmaz Allahın izniyle
minibebisim Ajhfjska bende bi kere gelmişti kn ve hemen doktora gittim. Yerleşme kanaması dedi. Siz de mutlaka görünün. Bendeki yarım çay kaşığı kadardı ve peçeteye gelmişti sadece
Sermec27 Ajhfjska benim 4 haftada başlamıştı 4+4 te bitmişti 4 gün sürmüştü su an 6+2 haftalık hamileyim günde 1 2 damla kahve leke gelirdi sadece
Ajhfjska Benimde çok fazla gelmiyor bir çay kaşıgı kadar geliyor gelmiyor ama hergün geliyor inşallah normaldir daha önce kimyasal gebelik ardından normal düşük yaptım ve en son dış gebelik geçirdim bir sağlıklı gebelikle bebegime kavuşamadım 🥹
__mom1 Ajhfjska hayır kanama hep aynı miktardaydı. Artmadığı için kullanmadım. Zaten ultrasonda da büyük kanama alanım vardı. 12.haftada kayboldu. Sadece kan uyuşmazlığım var onun için iğne yaptırdım. Düşük ilaçlarının zararı olduğu söyleniyor çocuk için kullanmak istemedim. Kanama fazlalaşsa kullanacaktım
Ajhfjska Bende de kan uyuşmazlıgı var düşüklerimden sonra yaptılar hamilelik içerisinde gerek duyulmuyor diye biliyordum