Ayse0017 Kizlar bi haftalik bebegim var iki gündür gogsumun birisi şişti tas gbi aciyo sizce neden olabilir napmam lazim basina gelen varmi
Aysukuzey06 Ayse0017 benimde 5 günlük bebegim var ve sag gogsum tas gibi oluyor sagma makinam yok manuel aldim ama cok canimi acittigi icin sagim yapamiyorum elle beceremiyorum. Nasil olacak bilmiyorum dahada siddetlenmesinden korkuyorum
Papatyaaaaaa Ayse0017 benim ki hızla ilerlemişti. Bana müdahale ettiler bu yüzden. Yani sana gün veremem.