Fik Kızlar bu nasıl olur hamilelikte 6 aylığım bayramda giymek için alayım diyorum bayrama 7 aylık fln olurum göbekle nasıl olur tavsiyeniz var mıdır
Ceren1993 Fik önden göbek olunca elbise kısa duruyor canım bilgin olsun boyun elbiseye oranla kısaysa elbise uzun kalacaksa al bnce
Churcill Fik göğüs altı büzgülüler göbeği ortaya çıkartır eğer bu konuda çekinceniz yoksa neden olmasın 🙂 bence güzel bi elbise
Tulipia Fik ben önü açılan düğmeli model tercih ederdim emzirirken de kullanabilmek için ama elbise çok güzelmiş
1melekannesi3858 Fik asko sen 6 aylık değilsin bi kere 7 ayliksin bayrama 30 haftalık oluyorsun benimle aynısın sen ben bi gün öndeyim senden 27+6 ben 27+5 sen 27 haftan 7 ay
Fik Churcill sayfaya girip bir bakarmısın işin yoksa önerin ne olur 🤭 ah hamile olmasam kaçırmazdım çok güzel elbise sevdim 🥺
Churcill Fik ben elbise insanı değilim pek ya genelde ikili takım veya pantolon tunik tercih ediyorum ve biraz da rahatım sanırım spor tarzı şeyler seviyorum
yinehamile Fik senin boy kaç bilmiyorum ama 160 altı ise olabilir benim boyum. 168 hamilelikten önce 150 cm elbise bana boydan tam oluyordu, sen oradan hesap et, birde hamilelik de göbek elbiseyi kaldırıyor.
Ayezhanim Fik elbise şahane ama buzgusu var göbeğini çıkarır hasasiyeti yoksa düşünülebilir ben hasasim 🙈o yüzden belirttim 💐🙃
Havvaca Ben ikili takımlarla daha rahat ediyorum. Elbisedense daha rahat geliyor. Bu elbise hoş ama önden düğmeli bir model tercih ederdim ben yerinde olsam
Fik Havvaca ikili takımlara korkuyuyprjm ya pantolonların hiç biri olmuyor evde bana aldıklarımda ya sıkarsa diye
Merveofs Fik lastikli pantolon tercih edebilirsiniz veya tek tunik alıp hamile pantolonlarla giyebilirsiniz. Ben sürekli o şekil tercih etmiştim elbiseden çoookk daha rahat
Havvaca Fik büyük beden al canım. Ben 32 haftalık hamileyim göbeğim dışında kilo almadım. Beli lastikli alıyorum sorun olmuyor