ozgeecan9 aminnn canım🙏🏻🤲🏻 birşey daha danışacağım, adalat günde 2 alıyordum ben ama ondan mı bilmiyorum sonrasında 3saat aşırı terleme yaşıyorum saunaya girmişim gibi.bugün doktorum 1 e düşürelim dedi.gün ortası mı alayım yoksa gece mi kasılma riski daha fazla yatmadan mı alayım emin olamıyorum.sence en mantıklısı hangisi? Sen gündüz mü alıyorsun? Herhangi bir sıcak basması ya da terleme oluyor mu hiç sende?