Sedab 24.haftadan beri mustelanın kremini kullanıyorum, şimdi 36.haftadayım ve 14 kilo almama rağmen göbeğim hiç çatlamadı. ancak benim hiç öngöremediğim bi yerim çatladı popom :( şimdi de mustelanın çatlak sonrası serumunu kullanıyorum ve kırmızılığı geçti ufak tefek kaldı. tavsiye ederim.