ahmetsalim17 SinemAyaz benimde degerlerim yüksekti her hamileye veriyoruz deyip başından beri kullanıyorum
Herseeyinasli ahmetsalim17 herkesin bünyesi farklı ne yazık ki, normal zamanda bile yiyip yiyip kilo alanlar var, almayanlar var. Ne yapalım şimdi yemeyelim mi yani kilo alacağız diye :)) hiç moralinizi bozmayın siz keyfinizi çıkartın bu sürecin
Dilekkkk ahmetsalim17 kaç haftalıksın 36 haftalığım 18 kilo aldım ama ben geceleri gündüz leri durmadan cips kek tatlı yiyorum
ahmetsalim17 Dilekkkk 15+2 yım canım 57kilo ile hamile kaldım şuan 59 um.ben üst üste yiyorum yemek üstüne meyve üstüne yoğurt alakasız şeyler :)
mcansum ahmetsalim17 bence eşinde sorun var ne guzel iki kilo almssn ben o haftada 3 tamamlamstm smdi 18 deym 4 doldu neredeyse bebek saglıklı dogdun gerisinin önemi yok takma sende benimde bedenim böyleymiş de kapat konuyu takılma
Meri61 Rabiaoguz ya bende vitamin kullnamyrm çok üzülüyorum hap içen birı değilm icemyrm Dr kullnmalsn diyo ama hala kullanmyrm 15+3m😥😥
Krm O vitamin eksiklikleri bebek doğduktan sonra sende de bebeğinde de çıkabilir. Hamilelik döneminde ihtiyacımız olan vitaminlerin hepsini yiyerek almamız mümkün değil. Riske etmeyin. Hayatım boyunca ilaca ve doğal olmayan her şeye karşı olsam da benim gibi düşünen bir ebenin açıklamalarından sonra ne kadar önemli anladım. Ama denereyek bile anlarsın bir gün almadan ilacimi halsızlıkten ölüyorum. Ya da iki bardak süt 1 kase yoğurt peynir ve iki yumurta her gün yememe ve kalsiyum ilacı almama rağmen kalsiyum eksikliğinden dişlerim perişan oldu. Ki bu arada tüm degerlerim çok şükür aşırı normaldir baştan beri. Bence alın o ilaçları ve hatta hamile bir kadına kilo aldın çok yiyorsun gibi bisiler söyleyenlere de icirin. Bol bol OMEGA 3 ki beyinleri daha iyi işlesin ne dediklerini bilsinler.
Bsrerkk ahmetsalim17 her söyleneni dikkate almamak lazım her hamilelik bir değil doktorunuz iyisini bilir bende ilk başta sadece vitamin kullanıyordum şimdi d vitamini Demir b12 kullanıyorum mesela değerlerim düşmüş
svmeybgl ahmetsalim17 benim eşimde kiloya çok karşı ama laf asla söylemedi bana . Eşinizin size anlayışla yaklaşması lazım . İçmemezlik yapmayın ilaçları onlar size takviye ☺️
Doga_deniz ahmetsalim17 canım sen hamilesin tabiki alıcaksın ve fazla mı az mı olduğuna eşin değil doktorun karar verecek o yüzden doktorun aksini söylemedikçe canını sıkma. Ayrıca bence eşin böyle kilo almandan çok korkuyosa seni günlük bi saat yürüyüşe çıkarsın suyunu tam içiyo musun takip edip hatırlatsın 😉
ahmetsalim17 Doga_deniz canım düşük riski var diye 6. Hafta dan beri yatıyorum iki litre kadar su içiyorum ama ev işi vs yapamıyorum hep ye iç yat sanırım ondan da yiyorum :) 20 gün sonra gideceğim Allah nasip ederse o zaman yürüyüş verirsem soylerim demişti bekliyorum
Doga_deniz ahmetsalim17 hem vitaminler bebeğin gelişimi için riske atılmıycak kadar önemli bence bırakmayı hiç düşünme bol su içip hareketini artır. Ayrıca vitlerin çoğu vücutta depolanmaz fazlası günlük olarak idrarla atılır ve kilo yapamaz. Bi de doktorun verdiği vit takviyelerinin çoğu probiyotik katkılı yani sindirimi kolaylaştırdığı için daha çok tuvalete çıkarsın kilo almanı engeller bile yani.Sadece içlerinde iyot takviyesi de oluyo tuzu azalt o yüzden. Ben vinalac kullanıyorum devlet karşılamıyo ama gittiğim doktorlar hep onu söyledi. Sen de bi dene derim kesmeyi düşünme bile
Kudretfigenn Ben 15 haftalığım ama dr daha ek vitamin vermedi bana . Çocuğun gelişimi iyi dedi sadece? Sizler ne gibi ek ilaçlar , vitaminler kullanıyorsunuz ve kaçıncı haftanızda başladınız kullanmaya?
Doga_deniz Kudretfigenn bebeğin kesesini gördük folik asite o biter bitmez de vitamin takviyesine başladım vinalac kullanıyorum 15. Haftadayım doktorum bundan devam edicez dedi vinalac için
ahmetsalim17 Kudretfigenn ben 6. Hafta dan itibaren progestan kullanmaya başladım decavit vitamin verdi birde.simdi 15 haftalık oldum hala devam ediyoruz düşük tehlikesi var diye hala yatıyorum birazda ondan çok yiyorum sanırım ye yat başka bişi yok herşey yasak
Pelus Demir hapını bende kullanamıyorum son 3 aydır malesef:( ama değerlerimde eksiklik çok çıkmadı.eğer çok rahatsız ediyorsa gün içinde hap almak gece yatmadan al,etkisi başlamadan hemencecik uyumaya çalış☺️
Doga_deniz Ben de 15. Haftadayım 2 kilo aldım başlarda mide bulantım falan hiçbi şeyim olmadı kilo da vermedim direkt aldım yani 😃5. Haftada folik asit o bitince vitamin takviyesine başladım doktorum gayet iyi iki kiloda bi şey yok dedi
Kudretfigenn Doga_deniz ben hala folik asit kullanıyorum bu kutu son dedi dr birde decavit başladı 2-3 gün oldu onada
Vera ahmetsalim17 canım ben 17 haftaya kadar kullandım daha sonra doktor kilomun iyi olduğunu sebze meyve balık tüketmek şartıyla kullanmasam da olacağına söyledi tabi kan tahliline bakarak 💕
Kudretfigenn Doga_deniz bende 2 gün önce gittim folik asiti bırakıyoruz dedi kutum yarım dedim tamam bitsin artık decavit dedi başka ilaç vermedi.
Meri61 Doga_deniz bende o vinalaci icemyrm işte kafayı yicem hAP yutamyrm ve Dr bıçakla kes dedi 4 5 parcaya böldüm halde yine yutamdm o hapı 😣😣
Duygu_k Gozdeerdem Koç da oluruz fil de oluruz yaşasın anne olmak 💪🏻😁 aldığımız gibi vermesini de biliriz çünkü biiiz süper anneleriiiiz 😁😁