Kızlar 38 hafta olcam iki gün sonra doktor sezeryan günü vercek ama çok duygusalım iki tane aslan gibi oğlum olacak ama oglumu evde birakip doguma gitmek iki gün ondan ayri kalmak cok üzüyor beni daha once hic ayri kalmadik bi de gözümde daha çok küçük 😪 baya duygusal günler yasiyorum bi yandan da korkularim var heyecanim var duygularim darmadağin anlayacağınız annelik çok zor bi görev cok duygu yüklü sorumluluk yüklü Rabbim isteyen herkese de versin 🤲🏻