Dileksue 11. Hafta hala ağrım var. Doktor ilk gittiğimde de normal demişti. Ağrı bir ara yok oldu birkaç gün önce yine başladı. Dün doktor kontrolüm vardı doktor gayet normal dedi. Çok zorlayan bir ağrı değilse, kanama vs yoksa normal bence. Birçok kişide oluyormuş. İlk defa hamile kaldığımı öğrenince ebe ve aile hekimi aman aman hemen doktora git sancı varsa riskli gebelik olabilir deyip ödümü koparmıştı. Doktor randevusuna kadar canımdan can gitti. Doktorum birçok kadında gebeliğin ilk üç ayında bu tür sancılar oluyor demişti. Çok telaş yapma ama zorlarsa tedbir amaçlı git istersen