
Kızlar merhaba. Bu ay erken test yaptığım için umudu kesmiştim. Hamile olmadığımı düşünüyordum. Bugün evi toplarken elimde kalan bi ovulasyon testi buldum yapayım dedim öylesine. Kopkoyu çıktı, ardından eşime test aldırdım o da çift çizgi derkeen kan verdim ve sonuç bu🥲
Uzun lafın kısası bugün yumurtlamamın ilk pik oluşumun 17. Günü. Beta değerim sizce düşük mü? 2 gün yumurtlama görmüştüm ikisini de değerlendirmiştim. İnternette yazan değerlerde 17. Gün için en az 111 olması gerektiği falan yazıyor üzüldüm biraz 🥲