Selam güzel anneler 27 haftanın son günlerine doğru doktor kontrolüne gitmiştik ve oğluşum 2 kilo olmuş ve doğum kanalına inmiş erkenci sıpaaaa 😂 bazı arkadaşlarım kilodan dolayı erken alabilir doktor dedi başına daha önceden böyle birşey gelen oldu mu haftasına göre iri bebek olup erken doğan 💕🙏🏻