ilknuryoldas Kızların doğumuma az kaldı sezaryen doğum yapacağım biraz morale ve pozitif desteğe ihtiyacım.var tecrubelerinizi paylaşır mısınız olumlu😅🙈
Daisy0000 ilknuryoldas Bende takipte kalayım,bebiş dönmedi 12-13 gün sonraya sezaryen günü verecekler 🙃Korku,endişe,mutluluk hersey bi arada
Sevval0308 Daisy0000 35+6 olcaz birazdan inşaallah :) benimki bu hafta döndü seninki daha küçükse dönebilir diyecektim ama seninki daha büyükmüş :)
71oyku81 ilknuryoldas merhaba bende surada beklim son 1 gun benimde artik pazartesi sabah sezaryanim var korku heyecan hepsi var ilk sezaryan benim ki allahin kolay dogum nasip etsin