İnternette belki görmüşsünüzdür, doğum esnasında plesentadan kan alınıp saklanıyor. İlerde çıkan bazı hastalıklara karşı kök hücre tedavisinde kullanilabiliyormus. sadece bebeğiniz için değil, kardeşleri, anne-babası, hatta büyükanne-büyükbabası için bile kullanabilirsiniz diye yazıyor internette. Bilgisi olan var mı ? Daha önceden yaptıran, yaptırmayı düşünen,çevresinde yaptırmış biri varsa yazabilir misiniz ?