Simay13 Doktorunuz ne dedi. Acilmaniz var mı. Sanciniz var mı. Ne alemdesiniz. Tek olmadığımı bilmek istiyorum. Benim çarşambaya kadar olmazsa çarşambaya suni sancı verecekler. Nstde ufak ufak sancılar çıktı hissetmiyorum ve rahimde yumuşamaya baslamis dedi
YaseminBatrk Simay13 gece yarısiyla 39 oluyoruz nasispe son 7 gün. Hiç bir belirti sancı yok. Bekliyoruz bakalım ne zaman gelmek isteyecek oğluşum. Hangi hastaneye gidiyorsunuz devlet mi özel mi.
Guneskemikseda Simay13 ben 40+4dd doğum yaptım inşallah gerek kalmadan doğum yaparsınız ve 40+3 de sancım oldu öyle başladı doğum
Kucukcicek61 Simay13 1 haftadır olan 4 cm açıklık, varolan ama düzene girmeyen sancılar.. ikinci normal doğumu bekleyiş , 40 haftayı doldurmuş olmak.. benimde pazartesi doktorum rahmime uyarı verecek suniden önce bunu deneyeceğiz bakalım
Kader_celtikci Simay13 Benimde aynı ufak tefek sancılarım var ama açılmam yok nst de sancılar çıkıyor ama o an ben hissetmiyorum sancıları. 🙄 yarın 40. Haftama giriyorum Dr Kontrollüm var bakalım ne dicek. 😌 Normal doğum olmasını çok istiyorum
Ambrossia7 YaseminBatrk aynıyız bende gece yarısıyla 39 olucam kız bekliyoruz bizde güya kızlar 38 de gelir derler ama bende de tık yok bakalım ne zaman gelecek 🙃 ara ara bıçak saplanır gibi ağrı giriyor sadece
Simay13 emineylmz5 öyle dediğine göre beklemeyecek galiba. Birde ben devlet kontrolluyum. Normal doğuma gitmiyorlar. Acilde nöbetçi ise denk gelirseniz öyle giriyorlar. Bende keşke siz olsaniz dedim diye Çarşamba gününe kadar olmazsa suni verelim ben nobetciyim acil bölümünde dedi. Kabul.ettim
emineylmz5 40 olanlar neden korkuyor bilmiyorum hamilelik süresi 40 hafta zaten olması gereken yani korkmayın ☺️
YaseminBatrk Simay13 yo hayır hiç sancı çıkmadı ağrım sizim da yok henüz muane olmadım. Açıklığa bakılmadi bende simdicam sakuraya geçiş yaptım oraya gidiyorum siz hangi develte gidiyorsunuz. Sancı çıkınca mi alttan baktı doktorunuz
Simay13 YaseminBatrk Edirne devlet Hastanesi’ne gidiyorum. 39 haftalığı geçmiştim kontrol günümde. Açıklık muayenesi yapmak istedi doktorum. Uyarı verelim başlasın artık doğum dedi kabul ettim. Size niye yapılmadi ki. Vaktiniz sizinde gelmiş
Simay13 Ambrossia7 yookkk 43 haftalığı geçiyordu ilk gebeliğimde doğum olduğunda. Kızım geç doğdu bayaaa. Ama yanlış hesaplama sonucu galiba
Simay13 Kucukcicek61 4 cm.le Eve göndermişler sizi🙊🙊 göndermemeleri lazım değil mi. Şaşırdım. Maşallah acilmaniz güzel olmuş.
YaseminBatrk Simay13 valla bende sordum 40 dolduktan sonra bakılıyor sancı gelinxe falan dedi. Bakmadılar perşembeye gene randevu aldım 30+4 günlük oluyoruz nasispe bakalım goruneyim belki bakar alttan belki doğar o zamana kadar 😂😂
Kucukcicek61 Simay13 sancılarım tamamen kesildi, doktorum doğal doğumcu olduğu için ve 1 haftam daha olduğu için beklemek istedi , aslında olmasi gereken ama artık çoğu doktor uğraşmak istemediği için sezeryan yada suniye dayanıyor hemen
Kader_celtikci Kucukcicek61 Benim Dr tam tersi asla sezeryan taraftarı değil. Saglık sorunu yoksa anne& bebekte. Normal olana kadar elinden geleni yapıyor. 😌
Simay13 Kucukcicek61 evet duruma göre bekletiyorlar. Fazla beklemekte riskli. Olurya dışkısını yer aksi birsry gelişir. Hastane yakınsa hergun gidilir nst çekilir falan ama ev uzak olunca öyle olmuyor bazen. Risk almak daha kötü. Devlettede eeennn fazla 42. Haftaya kadar bekliyorlar aksi birsry olmazsa
Muazzezeker Simay13 biz 41 olduk bugün kendi gelsin diye çok dua ettim ama gelmedi yarın hastaneye yatış var suni sanci alacağım inşallah güzel geçer 😐
Simay13 Muazzezeker banada haber verin lütfen doğum yaptım olduuuu suniyle diye. Ama sizin acilmaniz var mi