Stresli Susu_09 şeker stres yapıncada çıkıyor bendede var inanın şeker tansiyon dikkat edilince suyu bol içince iniyor önemli olan dikişlerin tutması günleri saglikla geçirmek günler geçmiyor gibi bana
Roses44 Susu_09 benimde yüksek çıkmıyor aç 91 çıktı dün tok 110 çıktı 2 saat sonra 97 çıktı bu civarlarda geziniyor kaç gündür sadece 2 gün önce dayanamadım sarma yedim biraz fazla 140 olmuştu 2. Saat sonunda dikkat edersem iyi gibi şimdi diyetisyene gidecem
Roses44 Susu_09 Evet canım benim sinirdaymis diyet listesi verdi doktor kalkıp birşeyde yapamıyorum.3 gündür kasık ağrısi var 28. Haftada Normalmi 4 gün önce kontrolde iyiydi bir sıkıntı yok dedi doktorum
Susu_09 Roses44 valla saatli yiyorsun falan annemde kalıyorum ben sağolsun o yapıyor bende 28+2 oldum ağrım yok sukur ara ara oluyorsa bişey yoktur geçmiyorsa ayakta kalma
Roses44 Susu_09 aramızda iki gün var senle Senin iyimis canım annem yanımdaydı oda mecbur gitti geri gelene kadar tekim.Karnim belim ve kasık ağrım var birazdan gideceğim canım birde sarı akıntı var zaten enfeksiyonda vardı dua et birşey çıkmasın korkuyorum.
Roses44 Susu_09 nst ye girdim canım sancı sonlara doğru biraz çıktı ama hoca onemsemedi suyu az içiyorsun dedi ama günde 3 buçuk litre içiyorum.
Roses44 Hiçte anlamam ama 15 20 i heralde foto atamıyorum yoksa atacam da.Demekki dahada fazla içmek gerekiyor yazda geldi ya birde sabah gittim proluton Depot vurdurdum.Yani elimden gelen herşeyi yapıyorum takdir İlahi Allah tan
Susu_09 Roses44 benimde 17 18 çıktı bı keresinde bakmadılar bile sancı sayılmıyor sanırım bana prulatonu bıraktırdı doktor geçen hafta
Roses44 Hosgeldin.Ya ne yapayım ağrım vardı 3 gündür gittim bir sıkıntı yok ama serklaj olunca işte tedirgin oluyor doktorlar nstye girdim.Sanci çıkmadı çok şükür bol su iç dedi doktor.Birde üstüne gebelik şekeri çıktı.Sen nasılsın
Roses44 Susu_09 aman sancı olmasın da 34 u gorsek ben başka birşey istemiyorum.Benimde son proluton Depot vurdurdum.Artik bir anlamı yok dedi vurulmanin
Sara-2007 Stresli allah yardimciniz olsun Aslinda risk azda olsa dikkat etmek herek.acil olmayan hasta dun bir gun icinde 25 mm den 17ye dusmus allah korusun .dikkat etmemis onun icin dunden beri cook korkuyorum