YuvarlanamayanPaanda 1melekannesi3858 ay brn severin çocuklugumun en güzel hatırası hala yapar ekmek banarım
Ebus2045 1melekannesi3858 ay annem rahmetli hep yapardı nasıl güzel olurdu canim istedi hemen yapıyorum 🤤
1melekannesi3858 Ebus2045 ay aşkım.ozur dilerim hakkını helal et Allah rahmet eylesin mekani cennet olsun inşallah annenin de üzüldüm valla
Ebus2045 1melekannesi3858 saol dostlar sağolsun canım. Kız olur mu öyle şey ne hakkı sen helal et yoğurt şeker alt tarafı hiç aklıma gelmemişti uzun süredir iyi oldu ☺️
Sevval0308 1melekannesi3858 ben çok severim biz kaymagi da ekmeğe şurup şeker dokerdik hatta dedem yapardı :) çocukluğum geldi aklima
1melekannesi3858 Sevval0308 ayy küçüklük valla çok güzeldi tabiki eski tadı vermiyor simdi ne yaparsan yap
Sevval0308 1melekannesi3858 öyle valla şimdi dedem yatalak o geldi aklıma elleriyle yapar verirdi bana