Seneeeemmmmmmmmmm Spinal daha korkutucu geliyor cekistirmeleri ve dokunmalar hissediliyormus be sonrasinda çok baş ağrısı bel ağrısı oluyor Muş hangisi konforlu 🥹
gamzosgamzos Seneeeemmmmmmmmmm ben iki doğumumuda spinal anestezi ile yaptım çok güzel geçti dogumlarim bebeklerimin ilk anlarina şahit oldum bel ve baş ağrısı yaşamadım çok şükür ☺️
sselinn Seneeeemmmmmmmmmm ben spinal anestezi alarak doğum yaptım. Evet biraz çekiştirme hissediliyor ama asla acı hissedilmiyor. Bence bilinçli olmak güzel. Doğumdam sonra hiç bir kısıtlamanız olmuyor. Yani doktorum bana hiç bir şeyi kısıtlamamıştı. Yeme içme vs gibi. Bol bol Nescafe için. Bitter çikolata yeyin. Çay su meyve suyu gibi sıvılar tüketin. Baş ağrınız da olmaz inşallah
Nurr_22_22 Seneeeemmmmmmmmmm spinal oldum anlattıkları gibi korkutucu değil inan evet cekistirmeleri hissediyorsun ama aklın bebeğinde oluyor gormek için sabırsızlanıyorsun anlamıyorsun bile bittiğini bende baş agrisi olmadı çünkü bol Nescafe ictim bitter çikolata yedim
gamzosgamzos eylul1809 üşüme olmadı ama bulantı oldu istifra edecek gibi oldum zaten damardan hemen ilaç verdiler anında kesti ☺️