MerveSoner45 Mutluanne-23 en güzel zamanların kıymetini bil canım zaman geçtikçe ağırlaşıyorsun uykular haram oluyor bi an önce doğsa diye bekliyorum artık bende hangi hastaneye gidiyorsun
Mutluanne-23 MerveSoner45 ben Yasemin Yıldırıma gidiyorum muaynanesi var sen hangi hastaneye gidiyosun
Tubi045 Merhaba manisa muradiye oturuyorum 30 +2 deyim doktora sehir hastanesine mustafa Cihan Baysala gidiyorum.
MerveSoner45 Mutluanne-23 şehir hastanesi Mustafa cihan Baysal özele gerek duymadım ben canım ya zaten herşey pahalı
Mutluanne-23 MerveSoner45 yaa benim bi tane kaybım var çok doktor aradım riskli gebeliklere bakıyo diye gidiyorum Yasemin hanıma
MerveSoner45 Mutluanne-23 anladım canım kuzenimde onda doğum yaptı onunda 3 düşük vardı ondan gitti ona çok memnun kalmıştı
Mutluanne-23 MerveSoner45 evet bende memnunum şuan çok güzel bilgilendiriyo suanlik bi sıkıntım yok çok şükür