31 haftalık gebeyim. Bebek 3 hafta önden gidiyor ve nts ye erken bağlandığımda sancım görünüyor 40-50 civarı. Erken doğabilir haftası ilerde olduğu için dedi. Haftaya tekrar gel nts için dedi doktor ama ciğer geliştirici iğne hakkında bir şey söylemedi. Bu bellirli haftalarda vurulan bir iğne mi? Kaç defa vuruluyor? Bilgisi olan var mı acaba ?