Bebegim çok asagıda haftalardır şuan 35 haftalıgız bebegimin boynuna kordon dolanmış doktor bayramdan önce alırım dedi çarşamba tekrar gideceğim sık sık takıp edecek ilk doğumum normaldi bu sezeryan yapmam lazım normalde tehlim var o yüzden acaba kordon geri düzelir mi çarşambaya kadar nolur dua edin🙏🏻😢