Kızlar merhaba, 3 aylık hamileyim ve oksapar iğne kullanıyorum. Son zamanlarda iğneyi yaparken ilaç böyle vurduğum alanda sivilce gibi toplanıyor, sonra süre içerisinde yavaş yavaş iniyor. Neden olabilir? Ya da bir sorun mu sizce? Bu arada ben her zaman göbekten yapıyorum.